Как да създадем съдържание за успешна Facebook реклама

юни 8, 2020 | Социални мрежи

Думите влияят на хората, независимо в каква форма са поднесени. Изречени, прочетени, чути, подразбрани – те въздействат както на говорещия, така и на реципиента. Думите предизвикват емоционална и психологическа реакция, която може да ни бъде много полезна в онлайн рекламата. Словото освен че може да представя качествата и предимствата на предложенията ни, може и да окуражава и да провокира към действие. Нека видим как да го използваме за успешната реклама във Facebook.

Да акцентираме на новите си предложения

Култът към новото е съществена част от съвременната културата. Не само искаме последния модел продукт, но го искаме сега, преди всички останали. Трябва да имаме предвид, че голяма част от аудиторията е доста запозната с това какво се предлага на пазара, така че е добре когато им правим актуално предложение, действително да бъде с нещо сензационно и невиждано преди другаде. Ако даваме нещо наистина премиерно, то това се превръща в един от важните аргументи клиентите да се връщат отново при нас и да разглеждат най-новите ни предложения през най-новия си модел смартфон.

Да се обърнем директно към потребителя

Потребителите обичат да са център на внимание, а идеята, че един продукт е създаден специално за тях ги ласкае. „Търсите по-добри инвестиционни възможности?“, „Времето у дома все не ти стига?“, „Любимият ти вкус вече е тук“ и още много варианти дават възможност да се обърнем директно към аудиторията си във Facebook с конкретно предложение. Така потребителят по-лесно си представя, че ползва продукта или услугата ни и се чувства като специален избраник за нашите оферти.

Да използваме вълшебните думички „безплатно“ и „спести“

Във Facebook често се срещат кампании за намаления, ваучери, промоционални кодове и др. Затова и потребителите очакват да им предлагаме нещо изгодно, поне от време на време. Ако имаме нещо подходящо за етикета „намалено“ или „безплатно“, трябва да го заложим и в рекламните си текстове – тези думи привличат вниманието като магнит. Можем да предложим например безплатна доставка на клиентите си за първата им покупка от нас, промоция от типа „купи 1 и вземи 1 безплатно“ и подобни оферти, които да привлекат вниманието и да накарат потребителя да спре погледа си на нашата публикация.

Да продаваме с чувство

Хората взимат емоционални решения за покупка или подкрепа на някаква кауза. Дали ще събудим у някого съчувствие, дали ще го разсмеем или ще разчитаме на симпатията му – въпросът е да провокираме неговия емоционален отговор. Страхът, в добрия смисъл, също може да е добър проводник на рекламно внимание във Facebook – особено страхът от това да не изпуснеш нещо, да не се изчерпи продуктът, да не свърши промоцията и т.н. Така провокираме потребителя да действа веднага, да не отлага решението си за покупка или абонамент например, а съчетавайки го с призиви от типа на „Не изпускай!“ и с ярък цвят визуално съдържание, можем да сме сигурни, че посланието ни привлича вниманието на потребителите.

Ако следваме принципите на въздействащите послания във Facebook рекламата, би трябвало брандът ни като цяло с времето да придобие ореола на положителната емоционална реакция. Ако постигнем това впечатление, сме спечелили голямата битка за вниманието на нашите клиенти и вече само появата на бранда ни ще извиква у тях полезни за бизнеса ни асоциации, свързани с добри предложения, доверие, а защо не и поводи за усмивка и радост.

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!