Как да направим ефикасна страница Контакти

сеп. 12, 2022 | Графичен и Уеб дизайн

Страница Контакти предоставя обещаващи възможности за взаимодействие с уеб сайта ни. За да създадем предпоставки за това, трябва да ѝ отделим повече внимание при дизайна и да заложим внимателно маркетинговите цели, които искаме да постигнем чрез нея. Тук можем да реализираме повече запитвания, покупки, отзиви, разнообразие от интеракции с бизнеса ни. Нека видим как да ги постигнем с помощта на професионалния уеб дизайн.

Основна информация

Като контактна страница, тя трябва да съдържа преди всичко основната информация за връзка с нас, при това поднесена по лесен за взаимодействие начин. Тук трябва да се придържаме към изчистена визия и семпло представяне. Не е необходимо например да поставяме мейлите на всеки един отдел във фирмата, тъй като така или иначе потребителят рядко отделя толкова внимание да премисли за кой точно от тях е неговото запитване. Най-добре е да имаме колкото се може по-малко телефони и мейли и при възможност да поставим контактите на административния си отдел, които да обработят запитването и да го отпратят към служителите, които могат да съдействат по съответния въпрос.

Често задавани въпроси

Въпреки възможностите, които предоставя разговорът с клиента, трябва да имаме предвид, че понякога той иска да разбере нещо съвсем конкретно и не е необходимо да го ангажираме с разговор или писане на мейл за това. Можем да проявим услужливост, като в контактната страница поставим някои от наистина най-често задаваните въпроси. Например колко време отнема доставката, може ли да се плати чрез наложен платеж, има ли опция за връщане и др. Ако клиентът особено държи да си общува с нас, ще ни потърси дори при наличието на отговорите на тези въпроси. Ако пък наистина иска бърз и конкретен отговор, пак ще остане удовлетворен от взаимодействието със страницата ни за контакти. За да не я претрупваме с информация, можем да добавим тези въпроси в подходящ формат – например може да се кликат и техният отговор да се вижда, само при желание от страна на посетителя.

Отзиви

Страница Контакти е изключително благоприятна за поместване на отзиви от доволни клиенти. Така ако потребителят е стигнал до нея с въпрос или колебание, една добра препоръка може да наклони везните в наша полза и да го подтикне към желаното решение за покупка или друг вид взаимодействие. Тук можем да включим отзиви както за самите ни продукти, така и по отношение на бързата ни доставка, отзивчивостта на екипа ни по поддръжката, лесното връщане и замяна и т.н. Стига брандът ни да притежава такива предимства, съответните ревюта не би следвало да ни липсват и може да ги поместим като акценти именно на тази страница.

Call-to-action бутон

Не всеки, който достигне до страницата ни Контакти, ще попълни контактната ни форма и ще потърси реално връзка с нас. Затова можем да му дадем и друга възможност – да извърши друго взаимодействие на сайта ни. Може да бъде попълване на анкета за удовлетвореност, да го приканим да се запише за бюлетина ни или пък да го върнем в сайта или онлайн магазина ни да разгледа нашите промоционални оферти например. В зависимост от това каква е основната маркетингова цел, която преследваме с онлайн присъствието си, можем да поставим съответния бутон на страницата Контакти по ефектен начин, като същевременно не отвличаме прекалено много вниманието от опциите за връзка с нас.

Видимост

Колкото и атрактивна и ефективна да е страницата ни Контакти, ако не я поставим на ключови места, на които да бъде видима и лесна за достигане, потребителите няма да могат да се възползват от нейните възможности. Добре е да разположим връзки към нея в основното навигационно меню, както и във footer секцията, а може и на определени места в съдържанието, където логиката на текста и взаимодействието предполага необходимост да се свържат с нас. Така въпросното действие ще дойде като естествено продължение на реално възникнал въпрос или желание за предоставяне на обратна връзка и контактите идват тъкмо навреме.

Страница Контакти предлага много възможности за взаимодействие, които не бива да пренебрегваме. Понякога посетителите отиват директно към нея, още с влизането на сайта ни, защото вече са наши клиенти или пък са готови да поискат оферта например. Затова нека ги посрещнем топло в тази страница и им дадем възможност да се ориентират лесно и бързо и да извършат с лекота желаните действия, дори и да искат просто да ни се обадят и да ни поздравят за хубавата контактна страница.

Напред

Научи повече за Успешните сайтове

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!