Facebook решения за онлайн търговия в извънредно положение

апр. 13, 2020 | Социални мрежи

В зависимост от естеството на бизнеса можем да откроим няколко посоки, в които да ориентираме усилията си, за да дадем на потребителите си необходимите в момента спокойствие и информация. Ако получават това, могат уверено да продължат да бъдат наши клиенти. С професионална Facebook кампания ще изградим здрава връзка с тях, която ще продължи и след извънредното положение.

Безопасността на първо място

Да пазим здравето на служителите и потребителите си в момента е най-важната ни задача. Всички мерки, които взимаме в тази посока, трябва да бъдат посочени и във Facebook страницата ни. На информацията за противоепидемичните мерки в екипа ни трябва да наблегнем, като я сложим на видно място в бизнес страницата си, за да е първото, което вижда посетителят.

Online възможности

Независимо дали имаме онлайн магазин или не, можем да намерим своето решение за онлайн търговия. Продажбите през Facebook са добър временен вариант да предлагаме продуктите си, в случай, че все още нямаме електронен магазин. Социалната мрежа може да стане и много силна добавка към магазина ни именно в периоди, в които потребителите очакват бързо информация. Комуникацията може да се осъществява изцяло чрез функционалностите на платформата или чрез Facebook Messenger. Втората възможност предполага по-интензивна комуникация с клиентите ни, която в момента е отличен вариант да ни зададат въпросите, които ги вълнуват. Така можем да снемем от тях напрежението и да ги уверим, че могат спокойно да ни се доверят.

Online събития

Потребителите прекарват значително време в социалните мрежи. Сега е моментът да насочим вниманието им към нашите продукти с виртуална презентация например. Подходящ вариант е да им представим наш продукт, който е особено приложим в настоящата ситуация. Live видео би свършило отлична работа. За да го направим още по-атрактивно, може да го обявим предварително като събитие на страницата си, да поканим хора и да направим организация, сходна с тази на реална презентация на живо.

Акцент върху безопасното разплащане

За да избегнем притесненията на потребителите за физическо разплащане чрез наложен платеж, непременно трябва да дадем възможност за online плащания и съответно да подчертаем наличието на тази възможност в комуникацията си в социалните мрежи. Технологиите и различните доставчици на платежни услуги ни дават най-различни възможности за картови и дистанционни разплащания. В същото време, за да избегнем паричната размяна при доставка на продуктите за потребителите, които все пак искат да платят след като са получили стоката, то в условията ни за наложен платеж можем да добавим опцията за плащане с POS терминал. Когато имаме налице тези възможности за потребителите, е добре да им напомняме периодично за това във Facebook публикациите си.

Активна комуникация

Общуването играе важна роля в борбата със стреса в извънредното положение. Хората имат тревоги и задават набор от въпроси, които често се повтарят. Можем да ги систематизираме и да разработим отговори, с които да запознаем екипа си, за да може да реагира своевременно към потребителските притеснения. Така ще сме сигурни, че Facebook комуникацията ни ще бъде надеждна и постоянна. В тази връзка е важно също да бъдем в крак с новостите в световен мащаб, както и с мерките, които се прилагат на местно ниво, за да адаптираме поведението си в съответствие с тях.

Сега е моментът да бъдем особено активни и креативни, за да можем да преодолеем разстоянието, което ни дели от клиентите ни. Стига да гледаме на виртуалната среда като на мост, а не като на препятствие, тя ще работи успешно за нашия бизнес. Online решения има, само трябва да се огледаме за тях.

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!