Няколко идеи за атрактивно Facebook съдържание по време на пандемията

май 11, 2020 | Социални мрежи

Независимо дали излизаме или не, има едно виртуално място, което винаги посещаваме – Facebook. Аудиторията там е многобройна, конкуренцията – ожесточена, затова и съдържанието ни трябва да бъде полезно, актуално, атрактивно и поднесено професионално, за да достигне до потребителите ни и да ги провокира да взаимодействат с него. Ето и няколко идеи, които ще ни помогнат в тази насока:

Да покажем, че работим

Независимо дали сме спирали работата си и сега я подновяваме или пък не сме спирали изобщо дейността си, ако сме активни, добре е да оповестим, че работим и при какви условия. Не е достатъчно да го заявим веднъж – добре е периодично да го повтаряме, тъй като ситуацията е така динамична, че потребителят има нужда от чести ъпдейти на нашата реакция спрямо случващото се. Всяка промяна, която засяга нашия бизнес, трябва да намери отзвук в комуникацията ни с аудиторията и да бъде оповестена ясно, социално ангажирано и атрактивно.

Да представим материали „от кухнята“

Снимки, видео, дори забавни или полезни цитати на служители от процеса на работа са чудесно средство за комуникация в момента. Ако сме преориентирали производството си към по-различни продукти, съобразени с пандемията, нека покажем и това чрез визуални материали. Спазваме всички хигиенни предписания и работим с маски и ръкавици или се придържаме към още по-сериозни предпазни мерки? Отлично, трябва непременно да го споделим с аудиторията си, като така вдъхваме доверие и си създаваме по-правдоподобен профил в очите на потребителя.

Покана за онлайн взаимодействие

Ако имаме онлайн магазин и физически обекти, добре е ясно да насочим клиентите си да пазаруват предимно онлайн. Ако сме в сферата на услуги, който не позволяват онлайн заявка, можем да ги ориентираме да правят поръчките си по мейл и телефон. Достатъчна е съвсем семпла визия с ясна покана за онлайн взаимодействие, а в текстовото съдържание на публикацията вече можем да насочим към конкретната страница от уеб сайта ни, където да се осъществи то.

Да покажем благодарност

Ситуацията ни кара да оценим положението си като част от по-голям социален организъм – обществения. Съществуваме и работим, благодарение на медиците, на доставчици, работници в производството в различни отрасли на индустрията и много други безименни герои в настоящата ситуация. Социалните мрежи дават добра възможност да им изкажем благодарността си, като с този жест показваме загриженост, която ценят и нашите клиенти. Така им даваме още една причина да ни последват и подкрепят.

Да вдъхнем оптимизъм

Освен прагматичните потребителски нужди, има и емоционални потребности, за които трябва да се погрижим също така старателно. Нуждата от вяра в положителния изход от ситуацията, във връщането към нормалния начин на живот е не по-малко важна от снабдяването с хранителни продукти и дезинфектанти. Затова нека не забравяме освен подробната информация за оцеляване в ситуацията на пандемия, да отправим и едно оптимистично послание към аудиторията за успешен изход от ситуацията и за настъпването на очакваните по-добри времена.

Противоепидемичните мерки се разхлабват постепенно, но опасенията остават. Профилът на потребителя ни се променя, дори и бизнесът ни се трансформира в процеса на преодоляване на пандемията. За да бъдем наистина полезни и да бъдем предпочитания от клиента вариант, трябва да поднесем не само необходимия продукт в точния момент, но и да го направим по ангажиран и отговорен начин, и непременно – с окуражаваща усмивка и съпричастност.

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!