Коледни идеи за публикации в социалните мрежи

дек. 9, 2019 | Социални мрежи

Голяма част от потребителите търсят вдъхновение за подаръци в социалните мрежи и особено във Facebook. Празниците са подходящ момент да създадем ангажиращо съдържание, което да доведе трафик към сайта ни, да стигнем до повече фенове и да продаваме повече. С атрактивно празнично съдържание и с подходящия коледен имидж на страницата ни можем да получим максимума от коледната еуфория.

Намаления

Какво по-хубаво за Коледа от намаленията?! Ако имаме такива в онлайн магазина си или във физическия си обект, непременно трябва да наблегнем на тях и в социалните мрежи. Представени атрактивно и с блясък, те привличат вниманието на празничния ловец на отстъпки в търсенето на коледни подаръци. Основно правило е непременно да покажем предложенията си като подходящи за покупка именно сега. Дали ще са за подарък на близък или за лично ползване, трябва да става ясно, че моментът за покупка е на мига.

Отброяване на дните до Коледа

Можем да започнем обратното броене, като с всеки следващ ден предоставяме някакъв съвет, свързан с бизнес нишата ни. Ако продаваме декоративна козметика, можем да предлагаме ежедневни съвети за празничен макиаж. Не е нужно да публикуваме изцяло ново съдържание, разработено специално за коледната кампания. Можем да преработим вече готови свои идеи, които да „декорираме“ празнично.

Направи-си-сам съвети

Те винаги провокират любопитството и дават допълнителна стойност на бранда ни. Да продаваме е основната ни цел, но да дадем нещо „безплатно“ като съвет как сами да си направим коледен венец за вратата вкъщи например прави връзката с клиента още по-силна. Такъв тип съдържание, особено ако е поднесено под формата на видео, се следи с интерес във Facebook и е успешен начин да предизвикаме потребителите да коментират, а и дори да качат снимки с резултата.

Игра

По празниците, повече от когато и да било, хората са склонни да участват в игри. Регламентът може да е свързан с избор на продукт от сайта ни, отбелязване на приятел. Можем да зададем и по-личен въпрос, който предполага потребителят да разкаже нещо за себе си или пък да прояви въображение. Можем да си позволим по-голяма смелост и свобода, тъй като по Коледа хората са по-склонни да споделят. Интимността и емоцията са добре дошли, така че можем да се опитаме да ги провокираме по деликатен начин с някое предизвикателство.

Класации

Най-добрите събития през годината, най-добрите подаръци за деца, най-ангажиращите публикации през годината, най-успешните ни продукти и т.н. Почти от всяка тема може да се направи класация, стига да я поднесем ангажиращо и обосновано. Може да са пряко свързани с бизнеса ни и с това, което продаваме / предлагаме като услуга, но можем да засегнем и по-големи теми, които са от национална или световна важност. Краят на годината, съчетан с коледните пожелания и равносметки, е време именно за класации и оценки. Нека го използваме.

Нека не забравяме и колко е важно да останем в социалните мрежи с потребителите си до самите празници. Дори и да сме планирали Коледа в Бали, добре е да организираме публикациите си така, че да не спират до празниците, за да поддържаме връзката с аудиторията си топла. Така че, нека запалим лампичките на Facebook страницата си и да се подготвим за една вълнуваща виртуална Коледа с много емоции и…продажби.

 

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!