Как да се затвърдим като авторитет с SEO

юни 28, 2021 | AdWords и SEO оптимизация

Google обръща сериозно внимание на съдържанието. От него се очаква да бъде задълбочено, изчерпателно и лесно за ориентация. За да създадем наистина добро съдържание, което се достъпва лесно от потребителите, трябва да подходим от тяхна гледна точка и да вложим в разработвания от нас текст експертни познания, като покажем авторитет и благонадеждност. Нека видим как да достигнем високи резултати по тези показатели, съществени за SEO оптимизацията.

Уникално съдържание

Говорим често за уникалността на съдържанието, но във връзка с неговата експертна роля отново трябва да ѝ обърнем внимание. Дори да пишем по познати, общоизвестни теми, можем да направим съдържанието си атрактивно и уникално, като го видим от различна, специфично наша гледна точка. Така ще се разграничим от конкуренцията и ще покажем автентичен поглед към темата. За целта можем да използваме историята на нашия бизнес: да, има много фирми, които произвеждат детски обувки например, но ние можем да разкажем за нашето лично начало – как, къде, с кого сме започнали бизнеса си, как се е породила идеята, кой е първият създаден от нас продукт, какви трудности сме срещнали по време на развитието си. „Разказването на истории“ (storytelling) е страхотен начин за ангажираме аудиторията, да създадем отличително съдържание по най-естествения начин – като го направим свое.

Ясни източници

Линковете към други сайтове в съдържанието също са със сериозна тежест в процеса на SEO оптимизация – важно е да следим за това да бъдат с добра репутация. Да поставим връзки към сайтове с нисък авторитет или пък линкове, които не работят или работят непостоянно, оказва неблагоприятно въздействие върху позициите ни. Google ще проследи този проблем и ще го отчете като недостатък на нашия уеб сайт. Да включим имена, авторитети, цитати с посочен реномиран източник също допринася за доверието към сайта ни. Можем да добавим статистика и експертни познания, цитати от изявени и популярни в нашата област личности и др.

Актуализиране на съдържанието

Естественото желание на пишещия е да се стреми да създаде цялостен, завършен текст, който да остане във времето, но реалната ситуация днес е друга. За разлика от печатното писмено съдържание, което се публикува в книги, списания, вестници, дигиталното съдържание може да се променя постоянно. Препоръчително е периодично да се връщаме към него и да коригираме и усъвършенстваме написаното. Динамиката на времето налага да актуализираме информацията и предложенията си, за да отговорим на изискванията на пазара и на своята аудиторията. Твърденията, които правим днес, утре вече може да не са актуални, ако не и съвсем погрешни и подвеждащи. За да бъдем адекватни, следим как се представят конкурентите ни, както и какво се променя в тенденциите в областта на съдържанието като цяло, защото всички тези фактори следи и Google, за да позиционира сайта ни.

Прозрачност

Ако уеб сайтът ни изглежда неясен, хаотичен или по някакъв начин предизвиква съмнение у потребителя, той просто ще потърси друго място, на което да извърши взаимодействие. Можем да повишим чувството за надеждност чрез стегнато и изчистено структуриране на информацията, йерархично подреждане за по-голяма яснота и лесна ориентация, използване на конкретни заглавия и подзаглавия, създаване на съдържание на ясен език, близък до този на потребителя, вместо да се впускаме в професионална терминология. Така ще създадем на посетителя на уеб сайта ни необходимия комфорт, за да се задържи при нас и да взаимодейства.

Да създадем качествено и експертно съдържание не значи непременно да следим всяка новост в алгоритмите на Google. Ако правим полезен за потребителите content и гледаме от тяхната перспектива, влагаме лично отношение в разказа си, споделяме от първо лице своята мисия и гледна точка към бизнеса, ще постигнем нужното ниво на авторитет и убедителност, за да ги приканим да станат наши редовни и лоялни клиенти.

Напред

Научи повече за Ефективната SEO оптимизация

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!