Как да привлечем клиенти към онлайн магазина си по време на празниците

дек. 16, 2019 | Електронна търговия

По Коледа е времето на голямото пазаруване – купуват се подаръци или продукти с намаление, за които иначе все отлагаме момента. В този период от годината клиентът е особено чувствителен към цените и вероятността да купи нещо ненамалено от нашия онлайн магазин намалява . Затова е важно да направим изкушаващо предложение, което да изпъкне сред пълното с оферти виртуално пространство.

Специални продукти

Не е нужно да намаляваме цената на продукт, чиито предимства са ясни за потребителя. Можем да предложим в коледната си селекция артикули с добавена стойност като екосъобразност, по-голяма издръжливост, по-добър хранителен състав или пък специален коледен вариант на познат бестселър. Можем да предложим също и комплект продукти – например всичко необходимо за начинаещия фотограф – фотоапарат, обектив, статив, комбинирани така, че да изглеждат като перфектния подарък.

Игра / конкурс

Аудиторията ни е настроена особено екстровертно по това време на годината. Коледната еуфория кара хората да споделят радостта си и са склонни да демонстрират как са украсили дома си, каква празнична трапеза са подготвили, в каква благотворителна празнична кампания са се включили. Ако ги поощрим да покажат снимки от тези моменти с известен състезателен момент можем да разчитаме да привлечем вниманието им към нашите предложения. Стига да разгласим добре акцията си в дигиталните канали, можем да очакваме онлайн магазина ни да получи своята част от коледните овации.

Отброяване

Можем да отброяваме не само дните до Коледа, но и дните до края на намалението, до големия ден за пазаруване преди Коледа, до обявяването на победителите от конкурса ни за най-красива елха и т.н. Може да отвежда посетителите на онлайн магазина ни до специална ландинг страница с полезна или забавна информация. Бихме могли да даваме съвети за приготвяне на коледни специалитети, за украса за коледно парти у дома, за да привлечем любопитните читатели и докато им даваме полезна информация, да ги накараме да се усмихнат. С всеки ден от отброяването предлагаме ново съдържание или нови промо оферти, а накрая трябва да сме подготвени за голям финал с обявяването на нещо грандиозно – победителите в конкурса или голямата ни коледна оферта, която ще важи само на 21.12 например.

Празнично обслужване

В празничната лудница, клиентът би оценил допълнителна услуга, която предлагаме специално за случая, при това безплатно. Можем да добавим празнично опаковане, картички с послание, подадено от клиента, да изпращаме по една коледна рецепта с всяка поръчка от онлайн магазина ни за хранителни продукти и други коледни идеи, които да направят предложението ни по-бляскаво и атрактивно. Ако не сме в състояние да осигурим всичко това сами, можем да помислим за партньорство, което ще ни помогне.

Внимание към непразнуващите

Има и една друга част от аудиторията , която не е толкова въодушевена от блясъка, гирляндите и лампичките на коледните празници. Можем да направим предложение към тях с подходящото послание и без коледен патос. Тънкостта тук е да ги накараме да се почувстват подкрепени и включени в пазаруването, въпреки отрицанието на празника. Стига да изберем точните продукти за тях и ги комбинираме с правилните думи и с доста чувство за хумор, можем да съберем различната, не-празнична аудитория в онлайн магазина си.

Ако успеем да се свържем с аудиторията си пълноценно по време на празниците, сме на правилния път да си създадем отдадена, активна и лоялна клиентела, която ще се върне при нас и след Коледа. Така че нека се захващаме за работа и да направим необходимото да ни забележат точно сега по оригинален и атрактивен начин.

Напред

Научи повече за Работещите онлайн магазини

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!

Работно време

Уважаеми Клиенти и Партньори,

Искаме да Ви информираме, че Alpha Best работи в пълния си капацитет по всички Ваши разработки, проекти и рекламни кампании. Временно ограничаваме контактите на живо, за да спазваме препоръките за безопасност, така че всички Ваши въпроси ще се обработват по e-mail и телефон.

Бъдете здрави, грижете се за себе си и близките си, а грижата за онлайн присъствието си оставете на нас 🙂