Google Ads реклами за празнични оферти
ное. 25, 2019 | Ads и SEO оптимизация
Празниците са перфектно време за пазаруване. Ако искаме бизнесът ни да се възползва максимално от коледната еуфория, нека му създадем празнично присъствие в Google Ads рекламите с подходящи предложения и рекламно съдържание.
Промоционален календар
Огромен процент продажби по празниците се осъществяват от специални промоции за случая. Добра стратегия е да ги разпределим равномерно през целия празничен период. За да направим това по най-добрия начин, трябва да се учим от минали кампании – какво ни е донесло най-добри успехи, какво сме продавали най-добре. Освен този опит, можем винаги да разчитаме, че за празнични промоции са подходящи нови продукти, както и такива в ограничено количество. Ако пък миналата Коледа сме имали особено много запитвания за даден продукт, който не предлагаме, сега е моментът да го включим в асортимента си. Промоционалните кодове също са възможност, за която можем да помислим, но на какъвто и вариант на ексклузивно предложение да се спрем, трябва да го опишем в рекламните текстове.
Бюджет
Доброто планиране предполага разумно разпределение на бюджета, който трябва да покрие особеностите на кривата на празниците. Тя предполага пикове и спадове, тъй като пазаруването тогава има определена цикличност. Например за силен старт на коледното пазаруване се счита Черният петък, а още един от най-силните дни е съботата преди Коледа. През останалото време има силни и слаби моменти, на които трябва да сме готови да откликнем и да бъдем готови за наплив или отлив от купувачи.
Реклами
Освен ключовите думи, свързани с бизнеса ни по принцип, можем да използваме и богат набор от възможности, свързани с „подаръци“, „коледни подаръци“ и др. В рекламните послания също трябва да сме сигурни, че сме актуални спрямо сезона, и да заложим думи и изрази, които ясно да препращат към коледната тематика и към същината на намалението. Искаме да бъдем максимално атрактивни, тъй като потребителят често сменя решението си от кой търговец да пазарува в последния момент, включително на база на рекламите, които вижда при търсене. Можем да тестваме различни рекламни текстове, като накрая изберем тези, които се представят най-добре. Относно рекламите е необходимо и да се придържаме стриктно към промоционалния календар, като осъвременяваме текущо съдържанието им спрямо актуалните ни към момента предложения.
Уеб сайт
На целевата ни страница в уеб сайта цената и наличността трябва да са ясно видими. Подробната продуктова информация и детайлите за пазаруването е нужно да бъдат изрядни и да дават цялостна представа за пътя на купувача в нашия сайт. Колкото повече подробности даваме, толкова по-добре изглежда предложението ни. Освен текстово коледно съдържание, можем да помислим и за декоративни графични елементи, свързани с коледната тема, за да представим максимално убедително празничните си предложения.
Мобилно пазаруване
На мобилни устройства рекламите ни трябва да са представени отлично, тъй като този канал на пазаруване е изключително успешен и продължава да набира все повече популярност. Ако знаем, че клиентите ни наистина пазаруват на мобилни устройства, можем дори да увеличим офертите си за тях, за да благоприятстваме по-доброто им позициониране. Освен това, задължително е да разчитаме на перфектно функциониране на сайта ни на мобилни устройства. Това предполага бързо зареждане на страниците, добра видимост на цялата важна информация, удобна навигация, лесно „кликане“ и други удобства, задължителни за мобилното пазаруване.
Всички тези средства за постигане на успех в празничните продажби трябва да прилагаме успоредно, като спазваме основното правило – да работим комплексно, да изградим цялостен празничен имидж на офертите си, за да хванем вълната на коледното пазаруване. Ако се справим успешно, сезонните ни усилия могат да ни доведат доволни и лоялни клиенти, с които да се „виждаме“ не само по празниците.