Няколко летни идеи за успешна Facebook реклама
юли 8, 2020 | Социални мрежи
Въпреки че е сезон за почивка на плажа, лятото не означава пълен отказ от действия и активности. Напротив, за мнозина то е жадуван момент да правим интересни неща и да си купуваме нови и атрактивни продукти. Нека видим как да използваме любимия сезон като Call-to-action, за да привлечем вниманието към своите предложения.
Летни оферти
Голяма част от потребителите са склонни да харчат повече през лятото – за пътувания, храни и напитки, бански, слънчеви очила, така че сега е моментът да ги грабнем с неустоими предложения за специфични летни промоции. Дори и в сложни и несигурни времена като днешните, хората все пак намират и през лятото начини да се забавляват и събират, дори и в по-ограничен кръг. Може би не е най-подходящият момент да им предлагаме парти аксесоари или приключение за цялата компания в хижа в планината например, но можем да направим неустоима оферта за семейно барбекю на двора или друг тип лятно развлечение, на което да можем да се насладим с половинката или със семейството си в безопасна среда.
Летни цели
Една от най-популярните летни цели е влизането във форма. Ако посрещнем първите летни дни, без да сме постигнали мечтаната фигура, реално погледнато е малко е късно да предприемаме действия. Това не бива да ни отчайва, ако предлагаме продукти за оформяне, стягане, отслабване на тялото. Много хора взимат важни решения в посока на това да променят фигурата си именно лятото, когато дрехите са по-разголени, а на плажа не можем да скрием нищо. В такива чувствителни мигове в социалните мрежи рекламата за новата ефикасна хранителна добавка за отслабване или за нов домашен фитнес уред ни се вижда като спасителен пояс, който да ни помогне да влезем във форма ако не този, то поне следващия летен сезон. Добър ход е също да пуснем подобен тип реклама тъкмо на морето като географско разположение – това би ни доближило до най-подходящата целева група.
Време за споделяне
Лятото е време, в което потребителите особено интензивно споделят съдържание в социалните мрежи. Сякаш през този сезон дори и снимките стават по-хубави и цветни, а ние сме по-красиви и фотогенични от всякога. Със смартфона в ръка всеки иска да покаже най-вълнуващите си летни моменти – снима, споделя, а реагира активно и на публикациите на другите. Потребителят гледа на летните преживявания и като на съревнование с приятелите си в мрежата – кой къде е бил, какво е направил, с кого е споделил момента, колко добре е окосил градината, колко реакции има публикацията му даже също е въпрос на конкуренция. Така че е нужно само едно леко побутване сега, за да мотивираме потребителите си да споделят съдържание за продуктите и услугите ни в мрежата, при това ще го направят с удоволствие и ентусиазъм.
Реклами за мобилни устройства
Лятото е приключение, и то най-често се случва на път. Дали ще искаме да пратим едно селфи на приятели, да споделим яка снимка във Facebook, да потърсим пътя към онзи готин плаж, за който ни разказваха миналата година или да видим колко крачки сме извървели в парка този следобед в търсене на свободна пейка – смартфонът е постоянно в ръката ни. Така че и в рекламите си трябва да обърнем внимание на позиционирането си на мобилни устройства. Така ще сме спокойни, че посланието ни ще пътува заедно с нашите потребители.
Лятото… това магическо време от годината, което чакаме с нетърпение, с надежда и големи планове за хубаво прекарване. С подходящите послания можем да направим слънчевото лятно настроение още по-лъчезарно, а на потребителите си да дадем още нещо за свежия летен арсенал от бански, козметика за слънце, барбекю за двора, фитнес уред или екшън камера. Лято е – и това може да бъде най-въздействащия call-to-action. Нека го активираме заедно!