Празнични идеи за публикации в социалните мрежи

дек. 21, 2020 | Социални мрежи

Коледните празници вече са съвсем наблизо. Ако до самите празници целите на публикациите ни в социалните мрежи да били да продаваме активно, на самите Бъди вечер и Коледа можем да помислим за по-различен тип съдържание. Нека разгледаме няколко варианта за успешен маркетинг в социалните мрежи по празниците.

Поздравителни публикации

Винаги можем да пожелаем предварително на потребителите весело изкарване или да им честитим, когато вече са настъпили самите празници. Ако дейността ни е пряко свързана с празнуването, можем да си позволим да я включим деликатно в посланието си. Ако предлагаме бутикови вина онлайн например, продуктите ни съвсем естествено прилягат на темата за семейните събирания. Ако обаче бизнесът ни е свързан с тясно специфична дейност като ремонт на спирачни системи например, е необходимо да отделим малко повече време за това как бихме могли да съчетаем продуктите и услугите си с публикации с по-общ характер, насочени към празниците.

Снимка на екипа

Коледа е семеен празник, който свързваме с топлота и близост. Сега е точният момент да споделим с потребителите си и нещо по-лично от живота във фирмата. Снимка на екипа ни е добър вариант, видео – още по-добър. Особено в актуалната ситуация малко съдържание „от кухнята“ винаги е атрактивно за аудиторията. Може да представлява снимка в офис обстановка, ако продължаваме да работим на място, или от home office среда. Ако съчетаем тази концепция с празнична украса и коледно и актуално послание, свързано с по-особеното празнуване днес, сме спечелили вниманието и симпатията на потребителя.

Игра

По Коледа потребителите са ненаситни за подаръци. Освен това и общото настроение е такова, че са склонни да пробват късмета си, защото вярват в него повече от всякога. Като се има предвид, че по празниците хората прекарват повече време онлайн, твърде вероятно е да имаме широка публика от участници. Добър вариант е да се придържаме към условия, свързани пряко с празничната тема – кои услуги биха подарили на приятел, кой от млечните ни продукти биха избрали за празничната трапеза и т.н. Подходящи са и послания от по-общ характер от типа на какво си пожелаваш за празниците, какъв късмет би искал да ти се падне от новогодишната баница и др. С такъв тип публикации ще държим аудиторията си ангажирана с посланията ни и ще им дадем възможност да взаимодействат с бранда ни.

Забавни постове

Малко коледен хумор никога не е излишен. Нека се посмеем заедно с аудиторията си във Facebook на някое от добрите попадения на актуалните шеги в мрежата. Можем да адаптираме някои от популярните мемета към нашия бизнес, а можем и да споделим забавна история от собствен опит през изминалата година – някой бисер на колега, забавна ситуация с куриерската фирма например или смешна случка с клиент. Стига да не обиждаме никого с публикацията си, можем да си позволим повече свобода в съдържанието.

Равносметка

Празниците и краят на годината са време за равносметка – сега е моментът да направим рекапитулация и да изведем постиженията си за годината. А защо не и да ги споделим с аудиторията си. Тук можем да подходим и по-емоционално и освен успехите си да покажем и страстта си към това, което вършим. Защо го правим, как успяваме, какви са ценностите ни – можем да вплетем всички тези идеи в празничните си публикации. Какъв по-добър момент за това от края на една такава особена година като 2020?!

В колкото и странни времена да живеем днес, Коледа е време за подаръци, време да празнуваме, да бъдем заедно, да се посмеем, но и да се замислим върху изминалата година, а и за бъдещето. Нека заложим тези празнични нагласи и в публикациите си и ще успеем да поддържаме комуникацията с потребителите си свежа и активна, дори по празниците.

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!