Как да увеличим продажбите си на Черния петък чрез Facebook реклама

ное. 23, 2020 | Социални мрежи

Черният петък за някои фирми вече започна, за други приключи, а за някои бизнеси още предстои. Официалната му дата за 2020-та година – 27 ноември – вече е само ориентир за периода на отстъпките, така че можем да очакваме по някое „черно“ намаление през целия ноември. При този буен поток от промоции, трябва да се борим за кликовете на потребителя във Facebook с добри оферти, комуникирани ясно и с грабваща визия. Нека видим как да постигнем всичко това с добра кампания в социалните мрежи.

Предварително планиране

Доброто представяне започва с предварително планиране. Трябва да имаме ясен календар коя публикация кога трябва да се рекламира, да направим план за подгряваща кампания, както и за същинска по време на промоционалните ни дни. Потребителите често също си правят план за пазаруване за дните на големите намаления, така че е добре да се вмъкнем в графика им още с подгряващите си реклами. Така ще събудим любопитството им, което прави връщането им към нас в дните на същинските намаления много по-вероятно. По време на самата ни промоция вече трябва да излезем с ясна информация какво предлагаме и колко изгодна е офертата ни.

Грабваща визия

Дори и да имаме най-атрактивната промоция, ако не успеем да я предадем на визуален език по ефектен начин, то тя може да остане незабелязана. Черният петък е ожесточена надпревара – трябва да влезем в нея с визия, различна от стандартните ни рекламни публикации. За да можем да се надяваме на успех, добре е да се придържаме към няколко основни елемента – визия, кореспондираща с Черния петък, ясна оферта и call-to-action, както и елемент, който предава чувството за спешност на покупката. Ако обърнем внимание на тези моменти, можем да се надяваме на най-доброто, а именно – успешни продажби.

Реклами за мобилни устройства

Сигурни сме, че има една група потребители, които си взимат отпуск за Черния петък, за да пазаруват необезпокоявани у дома. Всички останали обаче трябва да изведем кучето, да пътуваме до работа (евентуално), да вземем децата от детска градина и междувременно да не изпуснем големите намаления онлайн. Затова трябва да мислим за отлично работещи реклами в социалните мрежи на мобилни устройства. За да осигурим удобен шопинг, можем да помислим за възможност за чекаут на сайта от реклама във Facebook. В зависимост от естеството на бизнеса ни, можем да привлечем внимание и чрез ефектни сторита например. Така ще събудим любопитството на потребителя и ще се доближим още повече до него.

Провокиране на емоциите на потребителя

Покупката често е емоционално решение, а по време на Черния петък е особено свързано с усещането на потребителя, че може да изпусне добрата оферта. Добре е да заложим в публикациите си именно на чувството, че това е ексклузивно предложение, само за фиксиран времеви отрязък. За да затвърдим това усещане, можем периодично да съобщаваме, че остават например „само 15 бройки от най-продавания ни продукт“. Потребителят ни има нужда и от уверението, че наистина по-изгодна цена не може да се намери. Твърдения като „най-ниската цена на пазара“ работят отлично, но трябва да сме сигурни във верността им. Ако не можем да докажем, че сме с най-ниската оферта, то можем поне да гарантираме на клиента, че това наистина е най-ниската възможна цена в нашия сайт. Така една покупка може да даде на потребителя сладкото усещане, че „няма да се мине“ и че „няма да изпусне“ нещо атрактивно на пазара.

Готови ли сме за Черния петък? Ако следваме основните стъпки, ще влезем в надпреварата с намаленията добре въоръжени с добри промоции, ясни послания, атрактивни визии и конкретен план за действие. Не бива да забравяме, че Черният петък освен щура надпревара за най-добрата оферта, е и развлечение, така че нека дадем на потребителя и малко емоция и шопингът ще е повече от добър.

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!