Как да увеличим онлайн продажбите по Великден

апр. 11, 2022 | Електронна търговия

Освен характерните празнични продукти, като козунаци и други великденски сладкиши, цветя, декорации и подобни, по Великден могат да се радват на добри продажби и много други категории продукти. По празниците винаги има доста почивни дни, които са чудесно време за прекарване в интернет и за онлайн шопинг, разбира се. Нека видим какво и как да предложим на потребителите в електронния си магазин по Великден.

Ангажиране на потребителите

Празниците често провокират детското у потребителя и могат да го накарат да отдели малко време да търси Великденския заек или пък скрити великденски яйца в онлайн магазина ни. Можем да превърнем пазаруването в игра даже много преди празника – като предлагаме на клиентите да трупат точки с всяка покупка под формата на пиленца или друг симпатичен празничен символ. Така ще ги приканим да пазаруват още преди да е настъпил Великден с идеята да получат награда за празника.

Великденско намаление

Това е универсална формула за повече продажби – стига да направим смислена отстъпка или промо комплект, който да си заслужава, ще спечелим интереса на аудиторията. Напоследък се наблюдава постоянен ръст в цените на популярни стоки, който води до доста по-активно търсене на намаления, специални оферти и др. Затова е препоръчително да заложим на осезаема разлика в цената, а не само няколко процента отстъпка. Темата с цените е актуална и наболяла за голяма част от аудиторията, затова добрата сделка ще бъде по-търсена от всякога.

Спешност

За да има сериозен ефект от празничната ни оферта, трябва да я предложим в определени срокове. Ако искаме да се радваме на по-траен интерес към промоциите си, а не само на еднократно пазаруване по празниците, можем да направим кампания с постепенно отключване на различни оферти, които да важат в съвсем кратки срокове. Подобно на коледния календар, и тук можем да приложим сходен принцип, като по този начин ще предизвикаме потребителите да се връщат отново и отново в онлайн магазина ни за нови покупки преди и по време на празниците.

E-mail кампания

E-mail маркетингът е един от най-успешните начини да достигнем онлайн потребителите, които вече са взаимодействали с бизнеса ни. Сега е моментът да им отправим специалната си празнична оферта. В Subject трябва да сме грабващи, да създаваме усещане за ексклузивност на офертата, неотложност на покупката и да покажем колко изгодно е предложението ни. Така ще приканим потребителя да отвори мейла ни и да се запознае по-подробно с предложението ни.

Ремаркетинг

Независимо колко успешна е кампанията ни, все ще има определен процент потребители, които ще посетят онлайн магазина ни, но няма да пазаруват за празника по някаква причина. Затова непременно трябва да имаме готовност да събираме данните им за следващите си кампании. Дали ще отделим пазарувалите от нас от тези, които не са, зависи от целите ни занапред, но със сигурност трябва да разполагаме с данните на всички свои посетители. Можем дори съвсем скоро да ги използваме, като им предложим неустоими оферти за следвеликденско разчистване на стоките ни с по-сериозно намаление или пък кампания за майските празници например.

Нека направим Великден наистина велик отново – тази година можем да се съберем спокойно с близките си, да пътуваме, да празнуваме така, както ни харесва. Това неминуемо води до засилено онлайн пазаруване на подаръци, хранителни продукти, аксесоари, така че празничните ни оферти ще бъдат желани и търсени. Затова нека отправим към своята аудитория едно наистина атрактивно предложение и да направим празниците за всички ни още по-хубави!

Напред

Научи повече за Работещите онлайн магазини

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!