Как да направим великденска Google ads кампания

апр. 18, 2022 | Ads и SEO оптимизация

По Великден продаваме, правим намаления, подаряваме дори. Тази година сме особено ентусиазирани за празника, защото можем да пътуваме, да се видим с близките си и да се насладим на празника пълноценно. Това обуславя и по-голямото търсене на специални предложения, както и по-сериозната конкуренция за потребителското внимание. Нека видим как да направим рекламите в Google Ads в мрежата на търсене и в дисплейната мрежа по-атрактивни и по-великденски, за да привлечем потребителите към уеб сайта или онлайн магазина си.

1. Ключови думи

Какво и да предлагаме, в този период то трябва да се превърне във „великденско“. Предлагаме продукт с намаление? От днес става с великденско намаление. Имаме оферта в хотела или ресторанта си – нека я превърнем във великденска. За думите, за които празничната тема е уместна, можем да добавим великденски привкус, след като се убедим, че има известно търсене по въпросните думи. В областта на хранителните продукти, както и по темата с офертите и намаленията, можем да намерим доста подходящи идеи, които да ползваме или пригодим към предлаганото от нас, като импровизираме с различни вариации по темата великденски, празничен, пролетен дори.

2. Рекламен текст

Тук вече можем да се развихрим още повече – дори безплатната ни доставка над определена сума може да се превърне в специално великденско предложение. Ако предлаганото от нас не са типичните великденски продукти / услуги, то в рекламния текст е идеалното място да обясним, че макар да не са от актуалния списък за пазаруване, те са уместни сега, защото…са на промоция; ще ни трябват съвсем скоро за лятото; са идеален подарък за любим човек или за цялото семейство по празниците.

3. Дисплейна мрежа

Великден е празник, свързан с богата символика, която буди силно разпознаване и симпатия. Ако искаме да „хванем окото“ на потребителя и веднага да му покажем, че имаме специални предложения за това време от годината, можем да изпъкнем с банери с великденска визия и послания в дисплейната мрежа на Google Ads. Независимо дали провеждаме ремаркетинг кампания или сме избрали определени уеб сайтове, в които да отправим своето визуално послание, пиленцата, яйцата, великденските зайчета ще привлекат успешно аудиторията към това, че предлагаме нещо ексклузивно, от което да се възползват тъкмо сега.

4. Landing страница

За да няма разочаровани посетители в уеб сайта ни, трябва да продължим с празничния език и визия и на landing страницата, на която се озовават при кликване на рекламата ни. Предложението, което сме синтезирали в рекламния текст в мрежата на търсене или в банера си в дисплейната мрежа, тук трябва да развием в пълния му блясък и да го направим неустоимо за потребителя. Визията на страницата също трябва да кореспондира с Великден и да предава убедително усещането, че офертата е специална и я предлагаме само за празника. Задължителен финал на landing страницата е провокиращ действие Call-to-action бутон, който ясно да насочва потребителя да купи / да заяви услуга / да се абонира и т.н.

5. Анализ на великденската кампания

За да сме една крачка пред конкуренцията, трябва да бъдем далновидни и да използваме всяка една кампания за източник на идеи за следващата. Затова след края на празниците е важно да анализираме кои ключови думи са били най-успешните, кои са думите, които потребителите са търсили и с които са предизвикали появата на рекламата ни, както и кои са най-успешните ни рекламни текстове. Така ще направим важни заключения, извлечени от реални потребителски търсения, които можем да използваме за основа на коледната си кампания например.

Празничната кампания е важна не само от гледна точка на директната печалба, а и със своята представителна роля – тя показва, че сме актуални и активни. Дори и да не взаимодействат с бизнеса ни сега, потребителите ще ни забележат, а дори може би ще посетят сайта ни и ще се запознаят с нас. Затова нека смело съчетаем Великден с добри оферти и грабващо рекламно присъствие. И за да извлечем само позитивите от специалните си предложения, е важно да не забравим да спрем великденските реклами и ключови думи след края на празниците. 😉

Напред

Научи повече за Ефективната Google реклама

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!