Как да представим грабващо намаленията в онлайн магазина си

ное. 22, 2021 | Графичен и Уеб дизайн

Големите намаления тази година вече започнаха. От един Черен петък преди години днес вече има черни уикенди, дни и нощи, черни партита на намаленията и какво ли още не. Сред толкова много оферти става все по-трудно да изпъкнем сред конкуренцията. Затова е важно не само да доведем потребителите в онлайн магазина си, а и да ги грабнем с отстъпките си и с тяхната ефектна презентация. Нека видим как да направим това чрез професионален уеб дизайн.

Ясно обособени намаления

Добре е да съберем специалните ни предложения на едно място – landing страница с промоционалните ни оферти например. Така посетителят ще може да ги прегледа набързо и да прецени дали има нещо, което го интересува. Намаленията на дадените продукти трябва да бъдат посочени и в съответната продуктова страница и в категорията им. С тези подходи ще можем да ангажираме хората, които с влизането в един онлайн магазин първо преглеждат намаленията, а ще успеем да достигнем и до тези, които търсят нещо конкретно. Предполагаме, че те ще посетят определена категория или продуктова страница, и така ще могат също да видят, че въпросните артикули имат отстъпка.

Поп-ъп

Преди да направите гримаса на ужас, нека Ви успокоим – има и хубави поп-ъп съобщения. Могат да бъдат добре оформени, стилни, симпатични и, да, посетителите дори четат някои от тях. Основен принцип е да не ги разработваме в твърде ярки и агресивни цветове. Важно е да си представяме появата им в онлайн магазина ни – те не са статични банери, които трябва да привлекат вниманието с яркост, а са подвижни, „изскачащи“ прозорци, които и без да пръскат конфети и да примигват в неонови светлини, ще грабнат вниманието на посетителя ни. Детайлите, за които трябва да помислим тук, са за това как поп-ъп съобщението ни да не изглежда като спам. За целта е добре да има видима опция за скриване, както и да дава информация за намалението ни по ясен, стегнат и атрактивен начин.

Идеи за по-изгодно пазаруване

Не бива да оставяме посетителя на онлайн магазина ни да се ориентира към изхода без да се е възползвал от офертите ни. Избрал е нещо ненамалено? Трябва да му предложим на ниво количка да види и промоциите ни. Ако пък намалението ни не е на конкретни продукти, а от типа плати 2, вземи 3 например, също трябва да дадем на потребителя в точния момент идея да си избере още артикули, за да се възползва от изгодната оферта. Можем да направим това в продуктовата страница, като направим подсказки на видими места там, където посетителят избира колко броя от даден продукт да закупи. На ниво количка отново можем да го подсетим, че изпуска изгодна покупка. Така освен за по-успешни продажби, работим и за по-силна връзка на потребителя с бранда – изграждаме доверие, като му показваме, че се грижим не само да купува от нас, но и да го прави на сметка.

Каунтър

Ограниченото време действа мотивиращо за купувача. Затова непременно трябва да сложим брояч, който да индикира докога точно е намалението ни. Често потребителят не пазарува още от първото влизане, а има нужда от малко повече проучване. Съдейки по собствения ни опит като купувачи, на Черния петък например често имаме нужда да се убедим, че сме намерили най-добрата оферта. Ако сме притиснати от времето до края на изгодното предложение обаче, е твърде вероятно да вземем по-бързо правилното решение. Каунтърът е добре да се разположи на всички страници в онлайн магазина ни, защото потребителят може да влезе през реклама директно на продуктова категория или в продуктова страница например. Важно е това да е едно от първите неща, които вижда – колко време има, за да напазарува изгодно.

Да представим намаленията си атрактивно е изкуство, в което трябва да вложим умението си да гледаме през очите на купувача, както и много практически умения. Професионалната намеса на уеб дизайнер тук е много важна, за да съчетаем сензацията на отстъпките с мярата, добрия вкус и оптималното потребителско преживяване. Ако успеем да съберем добрата промоция с добра комуникация, ни чакат много успешни продажби.

Напред

Научи повече за Успешните сайтове

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!