Как по-бързо да се възстановим след пандемията чрез сайта си

май 4, 2020 | Графичен и Уеб дизайн

 Пандемията е едно от най-сериозните предизвикателства за бизнеса в последните години. Мерките днес се разхлабват, но ситуацията вече е променена трайно и да продължим да работим „както преди“ не е удачен вариант, който стои пред нас. Онлайн представянето ни се нуждае от промени, които да ни помогнат да бъдем актуални и да ограничим негативните последствия от промените в потребителското поведение за нашия бизнес. Нека видим как уеб сайтът ни ще ни помогне да излезем от тази ситуация по-бързо.

Изчистване на структурата и навигацията

Днес потребителите достигат до уеб сайта ни предимно през смартфони, така че е все по-важно да предвидим оптимално потребителско преживяване през мобилни устройства. Това предполага да откроим ясна йерархия на съдържанието в целия ни сайт и във всяка негова страница, от която очакваме потребителят да взаимодейства. Непременно обръщаме внимание и на добрата визуална йерархия в целевите страници, както и на скоростта на зареждане, за да направим комуникацията със сайта ни бърза, ясна и приятна.

Развитие на съдържанието

Пандемията направи потребителите по-взискателни към бизнеса и съответно към информацията, която им предлагаме. Днес те по-внимателно се вглеждат в съдържанието и са още по-критични към неговата актуалност и релевантност. Стандартни страници с няколко реда текст, който не дава никаква стойност и целенасочена информация, не са атрактивни и няма да задържат потребителското внимание задълго. Посетителят на сайта ни вече изисква по-интерактивно представяне на информацията, фокус върху акцентите, които го интересуват, и това се отнася за всяка страница, от която очакваме да взаимодейства.

Фокус върху актуалните предложения

Потреблението вече започва да върви нагоре, като мерките за безопасност постепенно се отхлабват. Сега е моментът по-ясно да се фокусираме върху актуалните предложения, оферти, услугите и продуктите, които биха имали стойност за клиента. Да бъдем актуални и да сме от реална полза на потребителя сега е по-важно от всякога. Преходът към нормален начин на живот в значителна степен минава през потреблението. Така че нека съпроводим клиента си по пътя към нормалното му ежедневие с подходящите за това продукти и услуги. Така ще му покажем, че познаваме нуждите му, че сме в крак с движението на пазара и реагираме адекватно и своевременно на актуалната ситуация.

Развитие на страницата за ЧЗВ

Промените в потреблението поставят нови въпроси пред потенциалните ни клиенти. Важно е да дадем актуална информация и по тях, като направим секцията си за ЧЗВ по-комплексна и изчерпателна. Въпросите са в различни направления – освен познатите за правилното приложение на продуктите и услугите ни, имаме и актуални, свързани със защита, превенция, хигиена, мерки за безопасност при доставки и др. Можем да ги разделим по тематики, за да бъдат максимално достъпни и удобни. Добре е да осъвременяваме често тази информация с последните промени и новости, тъй като тя не само ще допринесе за осведомеността на клиентите ни, но и ще ни направи по-лесно откриваеми за нови клиенти в търсенето.

Страница за мерките за безопасност

Независимо, че мерките на правителството вече са в процес на отпадане, опасенията на потребителите остават. Те вече изискват от бизнеса и доставчиците по-високо ниво на отговорност. При дадени бизнеси мерките за безопасност са основополагащи. Така че в тези случаи е добре да заложим съдържание за всеки един етап на работа и да го подкрепим с визуален материал.

Ресторанти, онлайн магазини могат да представят по-изчерпателна информация за възможностите за взимане от място или доставка до вкъщи, като подкрепят предложенията си с подробна информация за методите за безопасност, които прилагат. Ако нашите служители, които се грижат за хигиената, полагат специални допълнителни грижи за почистването на оборудването, както и за личната си хигиена и работното пространство, можем да покажем това с видео или снимки. Това буди доверие у потребителите и ги прави съпричастни към нашата социална отговорност.

За да бъдем актуални спрямо времето и ситуацията около нас, трябва да работим активно по онлайн присъствието си чрез по-добро представяне на продуктите и услугите си във виртуалното пространство. Светът ни се мени постоянно, бизнесът – също, така че сега е особено важно да дадем на потребителите си най-новата информация във връзка с предлаганото от нас и с грижата за безопасността, която полагаме. Всичко това може да се постигне чрез професионална изработка на уеб сайт от опитни специалисти. Така ще можем да направим представянето си достатъчно атрактивно, изчерпателно и убедително, за да имаме увереността, че клиентите ни ще останат с нас, дори когато вече „могат да излизат“. 😉

Напред

Научи повече за Успешните сайтове

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!