3 съвета за коледна landing страница

дек. 11, 2023 | Графичен и Уеб дизайн

Магията на Коледа започва с уеб дизайна на landing страницата, в която да покажем своите празнични предложения по атрактивен начин. Тя е онова специално място в онлайн магазина или уеб сайта ни, където потребителят се озовава, кликвайки на линка от Google Ads рекламата ни или от публикациите ни в социалните мрежи . Ето и как да го направим още по-ефектно и най-вече – да го организираме така, че да приканва нашите гости за празниците да предприемат действие.

1. Атрактивна оферта

Това е фокусът, около който да организираме цялата си landing страница. Нейната съблазнителност е решаваща и дори великолепен дизайн не може да ни спаси, ако потребителят не е привлечен от конкретната промоция. Тя може да се изразява в отстъпка, подаръци, пакетни предложения и други. Аспект, който също не бива в никакъв случай да подминаваме, е безплатната доставка при онлайн магазините. За огромна част от потребителите тя може да бъде по-привлекателна дори от намалението. За да постигнем все пак и целите си за по-голяма средна стойност на поръчката, можем да предложим безплатната доставка само при поръчки над определен праг.

2. Въздействащ дизайн

Вече имаме страхотна оферта? Сега трябва да я покажем и визуално точно толкова привлекателна, колкото звучи на думи. На първо място – да не забравяме, че е Коледа – дизайнът ни трябва да бъде като изработен от работливите джуджета на Дядо Коледа и да пресъздава празничното настроение заразително. На фона на червено-зелено-златния декор трябва да поставим на видно място офертата, при това заявена по ясен и категоричен начин – проценти, условия, допълнителни бонуси и др. За да сме максимално конкретни и да фокусираме вниманието на потребителя, е препоръчително да премахнем хедъра и футъра от тази страница. Незаменими във всяка друга част от сайта ни, тук те нямат място, тъй като изобилието от линкове и опции в тях би отклонило нашите посетители от същината на посещението им, а именно – директно взаимодействие с празничното ни предложение.

3. Усещане за неотложност

Звучи познато, нали? Не пропускаме да споменем важността тъкмо на усещането за неотложност, когато говорим за специална празнична кампания. За да подчертаем необходимостта от спешно взаимодействие, трябва да поставим ясни срокове, в които важи офертата. Наред с тях, препоръчително е да добавим и думи като: „само до“, „не изпускай“, „ексклузивно“, които да задълбочат усещането, че посетителят може да се възползва от тази извънредна възможност за изгодни условия именно сега. Ако имаме пък и продукти или услуги, които предлагаме само по време на кампанията, можем да акцентираме и на това като катализатор за взимането на решение.

По Коледа е времето, когато и бизнесите, и клиентите са пълни с очаквания – едните за повече поръчки и заявени услуги, а другите – за изгодни предложения. Коледната кампания и съответно – нейната landing страница могат да сбъднат всички тези празнични желания едновременно. Конкуренцията за вниманието на потребителя тъкмо сега е огромна, затова трябва да подходим умело и да създадем перфектната комбинация от неустоима оферта, ефектен и работещ дизайн и задължителното чувство за неотложност. Само така ще успеем да грабнем посетителя и да не му оставим друга възможност, освен да се възползва от нашето предложение веднага.

Напред

Научи повече за Успешните сайтове

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!