Как да продаваме успешно онлайн и това лято

юли 8, 2024 | Електронна търговия

Лято е и бюджетът на нашите клиенти е все по-динамичен. Ако продуктите ни не са в регистъра на неотложните покупки или на задължителните летни придобивки, има риск да останем извън виртуалната им кошница. Вместо просто да констатираме спад в продажбите и да го приемем за нормален, предлагаме Ви да действаме навреме с горещи мерки за привличане на клиенти. Нека видим как да им напомним за себе си и да ги приканим в нашия онлайн магазин, независимо от всеобщото лятно затишие.

Летни предложения

Да предложим специални летни продукти за този сезон е добра възможност да привлечем аудиторията към нашия онлайн магазин. Това не задължително означава да създадем изцяло нов продукт. Можем да добавим към стандартните си продукти летен аксесоар – плажна чанта, кърпа, шапка и др. Друг вариант е да предложим летни опаковки на продуктите си, с които да бъдем актуални спрямо сезона. За да сработи успешно този похват за бизнеса ни, трябва да покажем в уеб сайта си тези новости и да обявим кога са налични – от юни до септември например, за да привлечем феновете на лятото за един бурен сезонен шопинг.

Краткотрайна оферта

Можем да предложим специални цени на определени категории продукти или да предложим летен промокод за кратък времеви период. Оферти като купи 3, плати 2; безплатна доставка за даден времеви отрязък и други биха били също примамливи за онлайн потребителя този сезон. Традиционното лятно разчистване на склада, разпродажба на единични бройки и подобни предложения също могат да намерят място в нашата кампания в горещите дни. След като се насочим към дадена формула за лятна оферта, трябва да я оповестим на видни места в онлайн магазина си, в публикациите в социалните мрежи, Google Ads рекламата и всички канали, които ползваме за разпространение на бизнеса си.

Летен дизайн

Морски вълни, чадърчета, фламинго, стъпки в пясъка, морски звезди са само част от арсенала на лятото, който можем да включим в дизайна на своето дигитално присъствие. Освен сезонните графични мотиви, цветовете са друга сила, която можем да вложим, за да представим горещите си оферти. Ярки, топли цветове или пък неонови? А може би морски нюанси на синьото и зеленото? Можем да си позволим свободата да създадем един вълнуващ летен дизайн с предпочитаната от нас палитра. И не е нужно да се ограничаваме само до дизайна на онлайн магазина, напротив – трябва да го пренесем в e-mail кореспонденцията, в социалните мрежи и т.н.

Google ads реклама

Рекламата в мрежата за търсене е сигурен начин да покажем предложенията си на потребителите, които търсят продукти като нашите. По този начин ще се позиционираме сред конкурентите, които също рекламират, и ще се появяваме на значими за бизнеса ни позиции в резултатите. Google Ads рекламата ни поставя на приоритетни позиции в горната част на страницата с резултати от търсенето и ни дава възможност да отправим летни послания към аудиторията. В текстовото съдържание на рекламата си можем да включим тъкмо онези сезонни предложения, с които да привлечем аудиторията – разпродажба, летни подаръци, опаковки и др. Така ще покажем, че сме актуални и с адекватните си за сезона оферти можем да се превърнем в предпочитан от потребителите онлайн магазин, който отговаря на лятното им настроение.

Лятната почивка е примамлива идея, но Ви предизвикваме да не ѝ се отдавате напълно. Вложените усилия в актуализацията на онлайн магазина според сезона ще Ви се отплатят многократно. С летни оферти, освежен дизайн и реклама в точното време и на точното място ще имате всички необходими предпоставки за едно хубаво и успешно лято – за Вас, и за Вашия бизнес.

Напред

Научи повече за Работещите онлайн магазини

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!