Уеб дизайн идеи за Черния петък

ное. 16, 2020 | Графичен и Уеб дизайн

Черният петък, а вече и дните преди и около него, са утвърдени като изключително успешни за онлайн продажби. Тази година Черният петък е на 27 ноември и се предвижда да е особено атрактивен за потребителите, тъй като те прекарват повече от всякога времето си у дома и най-вече – онлайн. Нека видим как да направим дизайна на уеб сайта или онлайн магазина си привлекателен за тях, а офертите си – ясни и неустоими.

Рекламни банери

Това са банерите с основната информация за намалението, което предлагаме – процент отстъпка, подаръци, продължителност на промоцията и т.н. Можем да ги заложим в уеб сайта си и същевременно да ги използваме в сходен формат за други рекламни платформи – за Facebook например, за Дисплейната мрежа и т.н., за да сме сигурни, че има приемственост на визията ни и потребителите ще разпознаят уникалното ни предложение, където и да го видят. Рекламният банер обикновено е ярък, лесен за ориентация и казва с няколко думи есенцията на офертата ни.

Landing страница

Ако решим да разчитаме на специална landing страница за своите оферти за Черния петък, трябва да се постараем да я направим уникална. Онлайн пространството е претрупано от промоции за Черния петък, така че трябва да намерим свой собствен почерк, за да можем да изпъкнем. Успехът ни е в това да направим дизайна си според особеностите на нашата аудитория – пол, възраст, интереси, социален статус. Взимайки предвид тези специфики, ще можем да открием верния път към успешната комуникация с потребителите.

Брояч

Наличието му неимоверно покачва степента на неотложност и създава сладък промоционален трепет. Броячът показва на посетителя ясно до секунда колко време има, за да грабне страхотната ни промоция. Този елемент в дизайна е изключително услужлив от потребителска гледна точка, защото дава яснота и позволява да се планира пазаруването. От друга страна, създава усещане за спешност на покупката, което е много важен подтик към действие при краткосрочни промоции.

Тематични елементи

Можем да ползваме специфичен бутон, call-to-action, цвят на страницата, за да синхронизираме съдържанието си със стила и основните цветове на бранда ни. Черното е често ползван цвят за промоциите за Черния петък – това обаче не ни задължава да се придържаме непременно към него. Можем да подходим творчески, за да се отличим от конкуренцията за промоционални оферти и същевременно да останем верни на своята бранд идентичност. Успешен вариант е и да добавим повече атрактивност към офертите си, като приложим ярки „рекламни“ цветове – червено, жълто, оранжево и др.

Уеб дизайн на мобилни устройства

Шеметното пазаруване около Черния петък се случва практически навсякъде – в метрото, по време на обяда в работата, в леглото от 00:01 при настъпването на заветния ден, докато сме пред кафе-машината в офиса. Затова уеб дизайнът ни трябва да е с блестящо представяне на мобилни устройства. Тук отново търсим неустоима визия, ясни оферти, лесна навигация и светкавично пазаруване. Колкото по-малко кликове делят посетителя от това да се превърне в щастлив наш клиент, толкова повече продажби ще реализираме.

Всеки иска да си купи нещо на Черния петък. За да бъдем предпочитаният от него търговец в дните на големите намаления, трябва да бъдем ясни, атрактивни, автентични, смели, ярки и функционални. Всичко това ще ни донесе значителен успех, ако се базира на най-важното – неустоима промоционална оферта.

Напред

Научи повече за Успешните сайтове

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!