Как да проведем успешна Google Ads кампания за Черния петък

ное. 9, 2020 | AdWords и SEO оптимизация

Черният петък е страхотна възможност за успешни продажби, която не бива да изпускаме. Намаленията онлайн и офлайн са навсякъде около нас в края на ноември – и то вече не само за ден, а за доста по-дълги периоди. Интересът към кампаниите за Черния петък нараства в последните години, а през 2020-та имаме основания да смятаме, че ще се радва да особено внимание, тъй като пазаруването остава сред предпочитаните развлечения в актуалната ситуация. Нека видим как да разработим Google Ads рекламата си така, че да вземем максимума от деня на големия шопинг.

Оферта

Да подготвим офертата си предварително е в основата на успеха на кампанията ни. Черният петък е пълен с предложения. Как да откроим нашето? Независимо дали имаме намаления, специални продукти само за Черния петък, подаръци към покупката или друго, трябва да представим офертата си неустоимо, конкретно и с ясно фиксирани срокове. Щом веднъж изясним стойностното си предложение, можем вече да помислим за това как да го комуникираме с аудиторията си.

Ключови думи

В зависимост от естеството на бизнеса си трябва да преценим подбора им. Ако имаме голям онлайн магазин с разнородни стоки например, има смисъл да си позволим лукса да заложим думи като: черен петък намаления, оферти черен петък и др. Ако бизнесът ни е свързан с конкретна продуктова ниша, можем да заложим най-търсените си думи в комбинация с „черен петък“. Така например, ако предлагаме компютри и периферия, ще можем да се позиционираме добре при търсенето например на: лаптопи черен петък. Друг вариант е да проверим комбинации от стандартно ползваните от нас ключови думи в съчетание с „промоция“, „намаление“ и др. Така пак ще се вместим в надпреварата за изгодни оферти този месец.

Рекламни послания

Имаме ли вече подготвена оферта за Черния петък и внимателно подбрани ключови думи, можем да пристъпим към създаването на атрактивни рекламни послания за нея. В заглавията на рекламите в мрежата за търсене на Google Ads можем да заложим важната информация, която да привлече веднага вниманието на потребителя – конкретното ни промоционално предложение, докога могат да се възползват от него, линк към специална landing страница, ако имаме такава. Златните правила тук са да се придържаме към конкретиката, да привлечем вниманието към уникалността на предложението ни и да създадем усещане за неотложност на покупката.

Рекламни разширения

Те са изключително ценни за представянето ни чрез Google Ads рекламата, тъй като повишават нейната информативност, видимостта ѝ в мрежата за търсене, както и шанса да бъде кликната от потребителя. За да направим специалната си оферта още по-явна, добре е да заложим линкове към конкретни страници от уеб сайта / онлайн магазина си, където промоцията ни е представена подробно. Ако имаме артикули, на които искаме да обърнем по-сериозно внимание, тъй като се предлагат на изключително намалена цена или пък ексклузивно само за Черния петък, можем да поставим разширения с линкове към тях. Не бива да забравяме и разширенията за обаждане и тези за местоположение (в случай, че промоцията ни важи за физическия ни обект).

Ако минем внимателно през всички тези аспекти на рекламите в Google Ads, ще се приближим до успеха на така очаквания Черен петък. Оттук насетне трябва постоянно да оптимизираме кампанията си, за да сме в крачка с реалната динамика на конкуренцията в този период. Така ще можем да останем сред първите рекламодатели на страницата с резултатите от търсенето и да се възползваме максимално от шеметното ноемврийско пазаруване.

Напред

Научи повече за Ефективната Google реклама

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!