6 стъпки за успешен Facebook маркетинг

мар. 5, 2018 | Социални мрежи

Искате да се позиционирате добре във Facebook? Like!

Едно от основните предимства на Facebook е огромната му аудитория. Днес има над 2,07 млрд. активни потребители. Това означава, че в социалната мрежа има клиенти за всеки възможен бизнес – да, включително и за Вашия! Друг важен фактор е това, че потребителите прекарват дневно във Facebook повече време, отколкото в другите социални мрежи. Плюс това, са склонни да кликват на линкове, които ги отвеждат към сайтове извън Facebook.

Ето някои от основните тенденции, върху чието приложение за Вашия бизнес си струва да помислите:

1. Постване навреме

При публикуване Вашето съдържание излиза в news feed-а на хората, които харесват/следват Вашата страница. Аудиторията Ви следи и други страници, а обикновено има и приятели. В зависимост от тяхното количество, постът Ви се състезава за вниманието на клиента с много други публикации от приятели и от други страници. Съответно, часовете с най-малка конкуренция, често може да са Вашите часове за постване.

Графикът е свързан и с поведението на Вашия потребител и продукта/услугата, които предлагате.

Експериментирайте с часове и дни и определете Вашия личен оптимален час за постване.

2. Подходящи формати

Последните статистики ни показват няколко основни категории публикации, подредени по успешното им представяне:
1. Въпроси
2. Изображения
3. Видео
4. Линкове
5. Игра
6. Ваучери/ Намаление

Всъщност най-добрите резултати се постигат от съчетанието на въпрос с подходящо изображение. Правете тази комбинация винаги, когато е възможно. Относно типа интеракция, най-споделяни са видеата, а най-коментирани – игрите.

3. Активност и през уикенда

Бизнесът Ви работи и през уикенда? Направете си експеримент с постване в почивните дни и проследете промяната в резултатите. Публикуването в края на седмицата има своите предимства, заради по-ниската конкуренция, но пък променливите като сезон и празници могат да се отразят отрицателно на представянето Ви.

Вижте как работи постването през уикенда и за Вашия бизнес!

4. Кратко, но съдържателно

Колкото по-малко текст, толкова по-добре. Публикациите с кратко съдържание доказано получават най-много интеракции. Всякакви детайлни обяснения оставете за съдържанието, към което води линка. Не сте сигурни как да дефинирате коректно „кратко съдържание“ спрямо типа на бизнеса Ви и вида на публикацията? Обърнете се към специалисти, за да получите най-добрите насоки.

5. Facebook Instagram

Взаимодействието с постове, качени през Instagram във Facebook, е значително. Относно причините може много да се спекулира, но фактите са безспорни. В случая двете социални мрежи си сътрудничат успешно за Вашето по-добро представяне.

6. Умерено използване на #-таг

Докато в недалечното минало многобройното залагане на #-таг подпомагаше по-добро представяне, днес реалността оборва тази стратегия. Публикациите с малък на брой #-таг-ове имат по-добър отзив от тези с много. Ако нямате специфична причина да го включите в поста, по-добре не го правете.

В заключение:

Преди за започнете да променяте рекламното си поведение във Facebook спрямо актуалните тенденции, помислете конкретно за Вашия бизнес. Ако вашите потенциални клиенти и последователи имат специфично поведение в социалните мрежи, проследете го и се съобразете именно с него. Те най-добре ще Ви подскажат как да ги достигнете в перфектния момент за взаимодействие с Вашето съдържание.

Искате да срещнете бизнеса и идеите си с потенциалните им потребители? Маркетингът в социалните мрежи е отлична възможност за това – започнете още днес!

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!