5 тенденции в социалните мрежи за 2019-та

ян. 7, 2019 | Социални мрежи

За да можете да разчитате на социалните мрежи като маркетинг и рекламен канал и занапред, е необходимо да помислите върху това как потенциалните Ви клиенти ги ползват с днешна дата и как можете да се впишете в техния виртуален начин на живот. Ако вече сте готови да подобрите изживяването им като потребители на конкретната мрежа и като Ваши последователи, разберете какво ново трябва да имате предвид?

Доверие

Потребителите вече са стари познайници със социалните мрежи. Отдавна отмина меденият месец на романтика и на мисленето за Facebook като за уютното кафене от „Приятели“. Днес потребителите са дори още по-многобройни, но доверието им във Facebook се печели трудно. Причините до голяма степен са и рекламодателите, които не обозначават ясно платените публикации или пък заливат аудиторията прекомерно с реклами. Изходът е да се потърси по-автентична връзка на бранда с публиката, като ѝ предоставяме по-значима за нея информация. Повече внимание към споделяне на общи ценности с тези потребителите би било добър и успешен път към положителната промяна. Друга посока на положителна промяна би била да се придържате към яснотата – кога едно съдържание е реклама и кога – не, за да не оставяте клиента с чувството, че е бил измамен.

Споделяне на истории

Видео съдържанието продължава да набира все повече популярност, тъкмо поради способността му да разказва истории синтезирано и увлекателно. То е прекрасно средство да предадете на зрителя една история наистина вдъхновяващо. А вдъхновението е вечна тенденция в рекламната комуникация от какъвто и да било характер. С този стимул привличате аудиторията да се превърне във Ваша клиентела. Разкажете човешка история – колкото се може по-истинска и покоряваща и общуването с потребителя би могло да стане много по-пълноценно.

Селфи

Не става дума за инфантилни снимки в огледалата на тоалетните на заведенията, а за съдържателно селфи видео, което показва нещо специфично, характерно за Вашия бизнес. Теми от типа „как работим“, „как се подготвяме за презентация“, „как споделяме опита си“ или дори „как разпускаме, докато не работим“ превръщат бранда Ви в личност. Дават Ви лице, говор, човешко присъствие, което допринася за припознаването на потребителите Ви с Вашия начин на работа и на живот, което е в основата на едно ползотворно приятелство.

Инфлуенсъри

Общността им се разраства в платформите на социалните мрежи. Те са все по-влиятелни медийни фигури, които имат свои последователи. Имат силата да продават успешно, тъй като вдъхват на хората доверие. Те пресъздават сполучливо усещането за препоръка от близък. Инфлуенсърът се превръща за аудиторията си в човек, когото познават и на когото могат да се доверят. Допринася за усещането за комуникация с Вашия бизнес през личност, а не само през бранд, което от своя страна изгражда лоялност и стабилна основа за връзка с бранда Ви.

Качество и креативност

Да заливате аудиторията с огромно количество некачествено съдържание никога не е било добра идея. Сега обаче отричането на този подход се очертава като съвсем ясна тенденция и през 2019-та казваме едно голямо „Не“ на този вид популяризация. Наблягаме още повече на качеството и креативността. Хубава и също неувяхваща тенденция е да не следите само тенденциите. Направете нещо своеобразно и специфично за Вашия бизнес. Бъдете изненадващи и публикувайте точно толкова често, колкото можете да произведете качествено съдържание с добра идея.

Модите идват и си отиват. Смисълът в тях е в извървяния път към нещо по-добро, по-ефективно, по-смело. Едни отпадат, други само се трансформират, но не се заличават от суетата на новите тенденции. От Вас зависи кои ще припознаете като свои и срещу кои от тях ще се опълчите. Колебаете се? Посъветвайте се. Добрият съвет е евъргрийн.

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!

Pin It on Pinterest