5 похвата за повече онлайн продажби на Черния петък

ное. 2, 2020 | Електронна търговия

Черният петък наближава (27 ноември), а с него и началото на голямото Коледно пазаруване. Това е важен ден за онлайн търговията, който дава възможност за различни варианти на отстъпки и промоции, в които можем да вложим своята креативност. От само един петък в миналото намаленията днес вече продължават и през уикенда, а при някои търговци обхващат и целия ноември. Нека видим как да извлечем възможно най-много от черния петък, за да реализираме оптимални продажби в онлайн магазина си.

1. Специална ландинг страница за целта

За да имаме ясна комуникация с потребителите в деня на лудия шопинг, добре е да ги отправим към специална страница в уеб сайта си. Една работеща ландинг страница за Черния петък трябва да съдържа конкретна информация за това какво точно предлагаме, с какво намаление, какви допълнителни подаръци предоставяме и т.н. Много ефективно работи добавянето на брояч на страницата. Създава усещането за неотложност и внася яснота колко точно време ни остава да се възползваме от намалението. Посланието ни трябва да бъде ясно, навигацията – интуитивна, зареждането на страницата – мигновено. Важната информация трябва да бъде горе в страницата, за да сме сигурни, че ще бъде видяна и при по-бавно интернет зареждане например. Наличностите ни е добре да бъдат ясно посочени и да сме се погрижили предварително да не се изчерпят твърде рано.

2. Нови продукти за черния петък

Потребителите обичат новото. Независимо дали са пазарували преди от нас или не, новите продукти винаги привличат вниманието им. Конкуренцията за вниманието на потребителите е много ожесточена по време на Черния петък, така че трябва да имаме нещо наистина атрактивно, за да ни посетят, както редовните ни клиенти, така и тези, които за пръв път чуват за нас. Можем да лансираме продуктите си малко преди Черния петък и да изградим кампанията си около тях. Да имаме специални предложения за дните на намаление прави кампанията ни атрактивна и ѝ придава ексклузивност. А чувството, че продуктите се предлагат извънредно само сега, придава особена спешност на покупката им.

3. Безплатен подарък с поръчките

Стане ли дума за промоции, потребителят е ненаситен. Намалението е задължително за Черния петък, но ако искаме да отидем една стъпка по-напред в класацията на предпочитаните търговци за Черния петък, можем да добавим и подаръци. Тяхната стойност може да не е висока, но правят предложението ни много по-атрактивно. Можем да предложим безплатни мостри към козметичните продукти, които предлагаме, спрей за поддръжка – към обувките, USB – към техниката и др. Черният петък, както казахме, е началото на пазаруването на Коледни подаръци, така че потребителят е настроен на тази вълна. Нека го поощрим.

4. Имейл маркетинг към старите клиенти

Имаме списък с имейли на своите клиенти? Чудесно, сега е точният момент да го използваме – ако случайно потребителите ни са забравили да проверят какви предложения им отправяме за Черния петък, добре е да помислим за тях и да им изпратим мейл с атрактивно представяне на офертите ни. Добре е още в „Относно“ да включим специалното си предложение – намаления, подаръци и т.н. Можем да пратим първия мейл с промоционалната информация 10-ина дни преди Черния петък и след това да поддържаме тръпката до самите дни на намалението с регулярни мейли.

5. Активна реклама

За да сме сигурни, че всички заинтересовани от промоционалните ни предложения ще научат за тях и ще ги очакват с нетърпение, е добре да заложим промоцията си в рекламата в Google Ads, в социалните мрежи и във всички канали, които използваме за разпространение. В посланията си трябва да наблягаме изключително на процента намаление, подаръците, предимствата като безплатна доставка например, както и на срока на намалението. Състезаваме се с мнозина други онлайн търговци, така че трябва да проявим креативност не само в изкушаващите предложения, но и в тяхното представяне на ниво текст и визия.

Във време като днешното, когато продажбите онлайн са не само изключително активни, но и продължават да бележат постоянен ръст, да вложим усилия и енергия в промоцията си за Черния петък си струва. Напоследък развлеченията са изнесени предимно онлайн, а Черният петък е едно от тях. Нека дадем на потребителя наистина добри оферти, реална причина да пазарува при нас и не на последно място – развлечение. Така ще го привлечем и задържим сред верните си купувачи.

 

Напред

Научи повече за Работещите онлайн магазини

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!