4 актуални летни идеи за публикации на бизнеса ни в социалните мрежи

юли 1, 2024 | Социални мрежи

Лятото изкушава с възможности да се отдадем на почивка за няколко месеца, за да се върнем към публикациите в социалните мрежи чак през септември. Това обаче би означавало да прекъснем градената с постоянство връзка с аудиторията – грешка, която динамиката на социалните мрежи не прощава. Затова предлагаме няколко варианта, с които да превърнем лятото в генератор на идеи за публикации в Instagram и Facebook, за да пренесем потребителя на едно по-слънчево място и същевременно – малко по-близо до нашите продукти и услуги.

1. Lifestyle съдържание

Този тип публикации ни дават възможност да обединим почивката си с разработка на съдържание за социалните мрежи. Снимка или видео от плаж, на фона на красива планинска гледка, от басейн или лятно парти може да привлече вниманието както на хората, които се радват на сходни преживявания по време на почивката си, така и на такива, които копнеят за тях в момента. Добър подход тук е да бъдем естествени и непосредствени. Така визуалните ни материали ще предизвикат по-силно припознаване от страна на аудиторията. Не бива да пропускаме и да поставим акцент върху продукта / услугата си, като ги сложим в подходящ тематичен контекст, в който те също да изглеждат съвсем натурално и на мястото си.

2. Развлекателно съдържание

Мемета, игри, видеа, гифове и други форми на съдържание, което бяга леко встрани от сериозните рекламни публикации, може да намери своето място във фийда ни през лятото. Можем да подхванем актуална към момента вайръл тема или пък характерна лятна тематика, за да създадем ангажиращо и забавно съдържание. Популярните в мрежата мемета могат да ни бъдат изключително полезни, стига да ги подберем и / или адаптираме правилно. Ако се справим с тази задача, можем не само да привлечем повече любопитни погледи към бизнеса си, но и да си спестим значително време от разработката на съдържание. А ефектът си заслужава, защото такива публикации са изключително разпознаваеми, предизвикват бързи асоциации и ако сме ударили в целта, се споделят лавинообразно.

3. Storytelling

Чрез добре разказаната история можем да дадем на потребителите причина да се задържат на нашата публикация и да се ангажират с нашето съдържание. В зависимост от сферата на бизнеса ни можем да обвържем история от лятното ни ежедневие на работа или на почивка с теми, които са важни за нашия бизнес. Можем например да предложим разказ за това какво би представлявал един летен ден от отпуската без нашите продукти, с какви трудности бихме се сблъскали, колко време бихме изгубили без тях и т.н. Ако пък сме в сферата на услугите, забавен разказ би се получил около това какво би коствало на потребителя да направи сам това, което ние предлагаме. Можем ангажиращо да му разкажем колко дни на плажа би изгубил, колко възможности за фестивали на открито, колко срещи с приятели и самолетни полети биха му се разминали.

4. Летни съвети

Как да се предпазим от летните жеги, 5 актуални дестинации за лятна почивка, кои са най-предпочитаните летни коктейли този сезон, какво да приготвим за градинското парти, какво да правим лятото в града и други сезонни теми можем да засегнем в летните си публикации. По този начин ще бъдем полезни за потребителите, ще събудим интереса им, а защо не и да ги приканим да споделят своите любими дестинации или занимания през този сезон. Подобно съдържание дава възможност и да създадем благоприятен контекст, в който да споменем своите продукти и услуги и как те се вписват в перфектните летни планове.

Лятото е време за почивка, за вълнуващи преживявания и силни емоции, които можем да превърнем в източник на вдъхновение за публикациите ни в социалните мрежи. Така ще привлечем вниманието на потребителите във време, когато конкуренцията е малко по-умерена. А успеем ли да стигнем до тях, ще можем да им предадем ентусиазма си и на свой ред да ги вдъхновим да грабнат скъпоценните мигове от лятото, а защо не и нашите продукти и услуги. 😉

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!