4 актуални тенденции в SEO съдържанието

юли 8, 2019 | AdWords и SEO оптимизация

Когато разработваме SEO съдържание, трябва винаги да имаме предвид, че го правим най-вече за нашите клиенти. Има няколко практики, които могат да го превърнат от брой символи и ключови думи в нещо ангажиращо, интересно и информативно. Ето как можем да осъществим това.

Автентичност и прозрачност

Автентичността на бранда създава доверие и предразполага да бъде препоръчан. Да бъде верен към себе си означава да не изневерява на уникалния си тон на говорене. „Гласът ни“ се чува чрез уеб сайта ни, но и във всичко, което правим в социалните мрежи, както и в това, което правим офлайн. Да разкажем дори за наш неуспех или как сме излезли от криза за бизнеса си, може да бъде прието добре от аудиторията ни и да ги накара да ни повярват. Брандът „с човешко лице“ винаги е по-обаятелен от формалното отношение и сухо поднесената информация. Честната игра е уважение както към потребителя, така и към себе си. А доказан начин да я удържим е да изпълняваме обещанията на бранда към потребителя, но и към собствените си фирмени ценности.

Задълбоченост

В морето от информация се търси все повече експертната гледна точка. Създаването на съдържание, което да удовлетворява изискванията на Google за добро позициониране на сайта ни, а и да е атрактивно за читателя, са две посоки, в които работим непрестанно. Не бива да забравяме, че написаното трябва да бъде и професионално, и компетентно.

Повърхностното съдържание се санкционира както от алгоритмите на търсачката, така и от потребителя. Той търси задълбоченост, познаване на материята, а не би отказал да види и доказателство за нашата експертна позиция. Ако имаме сертификати, научни титли и друг авторитет за посочване, непременно трябва да го направим. Така се превръщаме от поредния източник на съмнителна информация в надеждна институция, с която да се съветват.

Персонализиране

Когато познаваме аудиторията си, можем да се обърнем към нея на собствения ѝ език. Вместо един общ и сух текст в „За нас“, можем да създадем грабващо съдържание, което да покаже на клиента, че познаваме интересите и ценностите му. Ако предлагаме геймърски аксесоари например, трябва да дадем на посетителя на сайта ни да разбере, че познаваме неговия жаргон. Така ще ни се довери и надяваме се – ще ни прочете и ще стигне до предлаганото от нас. Този похват работи не само моментно, но и подобрява цялостното потребителско преживяване и повишава лоялността към бранда в перспектива.

Нови хоризонти

Да се затворим само в създаването на текстово съдържание може да ни лиши от много вълнуващи възможности за комуникация с клиента. Съчетанието между текстовото съдържание и други форми на общуване ни дава шанс да достигнем до по-голяма аудитория. Снимки, видео, анкета са отлични форми на ангажиране на потребителите по различни начини, за да привлечем вниманието им към своето послание с подходящия визуален стимул.

Добрата стратегия винаги означава преди всичко да помислим кое е приложимо за нашия бизнес и как да го превърнем успешно в наш актив. Съчетавайки добрите практики, можем да привлечем вниманието на потребителя и да му разкажем ангажираща история за нашия бранд. А това винаги е добро начало за едно дълго и пълноценно приятелство.

 

Напред

Научи повече за Ефективната SEO оптимизация

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!

Pin It on Pinterest