4 тенденции в разработката на SEO съдържание през 2020-та

февр. 24, 2020 | AdWords и SEO оптимизация

SEO съдържанието ще бъде все по-полезно, целесъобразно, по-тясно свързано с нуждите на потребителя и с намеренията му. Процесът на промяна в критериите за съдържание е комплексен и се ръководи от това, че ставаме все по-добри както в търсенето, така и в създаването и публикуването на качествен content.

1. Целенасоченост и качество

2020-та изисква да помислим първо за нуждите на потребителя и да направим представяне, което да ги удовлетворява. Трябва добре да помислим за намерението му при търсенето на определена ключова фраза и да му дадем това, което очаква да намери и би му било от полза. Трябва да се придържаме към „гласа“ на бранда си, да ползваме актуална информация, да разглеждаме по-подробно проблема и да подходим задълбочено, като ползваме сериозни източници. Не бива да пренебрегваме и визуалното съдържание и е добре да прилагаме висококачествени снимки, графики, видеа, които да допринасят за яснотата и професионализма на съдържанието.

2. Експертно мнение, Авторитет и Надеждност

Звучи като нещо, което по подразбиране се очаква от съдържанието на един уеб сайт. Често се сблъскваме с точно такива специфики в препоръките на Google, които превръщат нещо така очаквано и логично във фактор за класиране в резултатите от търсенето. В този смисъл на дневен ред е разработването на сериозно съдържание За хората, а не За ботовете. За да докажем експертната си позиция в нашата област, имаме нужда от:

  • Подкрепа на авторитета си с по-добро представяне кои сме ние и защо трябва да ни се доверят
  • Линкове от авторитетни сайтове – т.е. да се позоваваме на сериозни източници на информация, когато говорим за статистики, данни, факти в съдържанието
  • Регулярно осъвременяване на информацията в уеб сайта ни с нови данни

Уви, не е „само“ това – за да е наистина добро, съдържанието ни трябва да е уникално и изключително, като едновременно с това е и изчерпателно и задълбочено.

3. Фино таргетиране

Както споменахме, поставяме на първо място потребителските нужди. Това от една страна е полезно, а от друга допринася значително за изграждане на бранд идентичността ни. С изследване на аудиторията си можем да се сдобием с подробна информация от какво има нужда тя. Ако не се боим да задаваме въпроси и да се ангажираме с потребителите, ще ги опознаем по-добре и ще се доближим повече до това, което търсят.

Така можем да подберем по-дълги ключови думи и фрази, върху които да се фокусираме. Това предполага, че насочването ни е по-тясно и точно спрямо потребителското търсене и ще бъдем добър резултат при конкретни търсения. Конкуренцията за такива фрази е по-малка, което улеснява доброто ни позициониране. Освен това, отново работим ефективно в посока на това да достигнем до много тясно таргетирана аудитория, която търси конкретна информация или има желание да закупи определен продукт например.

4. Подходящо визуално съдържание

Да обърнем внимание и на нетекстовото съдържание е интересна посока за развитие на SEO през 2020-та. Препоръчва се динамично, интерактивно визуално съдържание, което да е непременно релевантно спрямо текста. Предпочитанията са за собствени снимки, които реално да представят работата и предлаганите от нас продукти и услуги. Нужно ни е брандирано визуално съдържание, което да ни отличава и да допринася за потребителското доверие. Препоръчително е да не залагаме на твърде тежки и бавно зареждащи снимки и видеа, тъй като с тях вместо да подобрим представянето си, само ще забавим зареждането на страницата си.

Може да звучат сложни, но мерките, които трябва да предприемем, за да направим съдържанието си печелившо през 2020-та, са смелото бляскаво бъдеще пред нас. Да ставаме по-добри в разработката, по-целенасочени и по-близки с аудиторията си е верният път към едно смислено онлайн представяне, което ще остави плоското съдържание назад в резултатите.

Напред

Научи повече за Ефективната SEO оптимизация

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!

Работно време

Уважаеми Клиенти и Партньори,

Искаме да Ви информираме, че Alpha Best работи в пълния си капацитет по всички Ваши разработки, проекти и рекламни кампании. Временно ограничаваме контактите на живо, за да спазваме препоръките за безопасност, така че всички Ваши въпроси ще се обработват по e-mail и телефон.

Бъдете здрави, грижете се за себе си и близките си, а грижата за онлайн присъствието си оставете на нас 🙂