4 SEO съвета за сезонни предложения

юни 17, 2024 | Ads и SEO оптимизация

Лятото почти е тук със своите изкушаващи сезонни предложения. Имаме само няколко месеца, за да достигнем до своята аудитория с предложенията си за бански, слънчеви очила, ваканции на морето, плажни аксесоари, отпускарски оферти, освежаващи напитки и др. Как обаче можем да се позиционираме успешно сред конкуренцията за вниманието на потребителите? Нека видим няколко основни момента в сезонната SEO оптимизация, които не бива да пропускаме.

Ключови думи

Техният правилен подбор е определящ за успеха на SEO оптимизацията ни – сезонна или не. Освен имена на продукти и категории от онлайн магазина ни или основни услуги и оферти от сайта, можем да използваме и по-общи словосъчетания, включващи лято, море, почивка, плаж и техни производни. Така ще можем да достигнем до по-широка аудитория, като развием например блог съдържание, свързано с тях. В него можем да дадем повече информация, която да постави продуктите и услугите ни в сезонен контекст, да ги направи желани и очаквани с нетърпение. Ако не успяваме да намерим точните думи за нашите сезонни предложения, можем да се вдъхновим от Google Trends например, от инструментите за търсене на нови думи в Google Ads или…от нашите конкуренти.

График

За да бъдат готови да взаимодействат с нашите предложения, потребителите трябва да са запознати с тях още преди активния ни сезон. Затова е необходимо да започнем работа по SEO за сезонните ни продукти и услуги няколко месеца по-рано. Можем да стартираме с блог статии, в които да представим предстоящите ни летни предложения, например. Когато вече са налични за покупка или заявка, можем да започнем и активната кампания за тяхната продажба. Ако сме се справили добре на предходния етап, потребителите вече би трябвало да са запознати с нашия бранд и да са готови да взаимодействат. След най-активния сезон вече можем да се насочим към намаления, с които да го приключим, и да започнем работа по предложенията си за следващия сезон.

Съдържание

С оглед на графика и ключовите думи, които сме подбрали като основни за нашето сезонно SEO, можем да създадем съдържание, което да отговаря на всеки един от етапите на нашата кампания. Атрактивното и стойностно съдържание привлича потребителите, ангажира ги с нашия уеб сайт и генерира трафик към него. Освен добре разработено съдържание за продукти и продуктови категории, тук можем да включим и полезни статии, които да ориентират потребителите как да направят правилния избор, какви са предимствата на нашите продукти и услуги например, как да ги използват правилно и т.н. Подобно съдържание може да ни бъде от полза в дългосрочен план, като ежегодно можем да го „рециклираме“ и използваме отново в сезонната си SEO стратегия.

Визуални материали

Визиите са особено ефектен елемент от страницата ни, който ѝ придава необходимия контекст и прави предложенията ни по-релевантни и атрактивни. Когато говорим за летни предложения, тук емоцията е особено силна, а припознаването със сюжета, който представяме с нашите визии – още по-въздействащо. Освен тази спонтанна емоционална реакция, която предизвикват визуалните ни материали, те имат и прагматична SEO функция, тъй като с тях успяваме да заложим ключовите си думи и в alt описания, което също допринася за това да се позиционираме добре в резултатите. Можем да заложим на снимков материал, видео, инфографики и други варианти за изображения, които да дадат на летните ни предложения мечтания приятен плажен загар.

Началото на лятото предразполага да помечтаем за почивка, хубави преживявания и летни емоции. Това безгрижно чувство и трепетно очакване целим да създадем и у своята аудиторията чрез правилното съдържание, визии и ключови думи, които да ни помогнат да се срещнем с тях. Всичко това, организирано в конкретен план за действие, може да превърне всеки сезон в успешен бизнеса ни.

Напред

Научи повече за Ефективната SEO оптимизация

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!