4 ефикасни маркетинг възможности във Facebook

мар. 22, 2021 | Социални мрежи

Промените в тенденциите във Facebook маркетинга са постоянни – толкова често ни се налага да се адаптираме към нови правила в платформата, че се случва да изгубим ориентация на какво наистина трябва да обърнем внимание. Facebook има милиарди потребители по света, с което продължава да бъде водещата социална мрежа и съответно – отлично място за нашата реклама. Нека видим как оптимално да се възползваме от платформата за една успешна маркетинг стратегия в социалните мрежи.

1. Тясна рекламна аудитория

Освен пол, възраст, местоположение, можем да помислим и за по-детайлно насочване на рекламите към аудитория с определена история на покупките, както и да включим повече подробности от портрета на нашия идеален купувач. Въпреки че това означава да показваме рекламите си на по-малка по брой аудитория, то тя ще е доста по-внимателно подбрана и склонна да взаимодейства. Така ще можем да предизвикаме по-голяма ангажираност, персонализирано преживяване и ще изградим по-силна потребителска лоялност.

2. Бутон за обаждане

Огромна част от трафика ни идва от мобилни устройства. За да използваме тази особеност на съвременното потребление, можем да поставим бутон „Call now“, с който потребителите лесно да могат да ни се обадят директно с едно натискане от самата ни реклама. Днес сме на смарт устройствата не само на път, но дори и у дома през повечето време, така че улесненото обаждане е изключително важно за насърчаване на връзката ни с потенциалните клиенти.

3. Приоритетно място в News feed-а

Ако искаме да бъдем най-горе в News Feed-а на потребителите си, трябва да им даваме стойностно съдържание, което те наистина да искат да следят. Така бихме ги мотивирали да маркират публикациите ни да се показват по-напред, за да бъдат сред първите, до които те достигат. За да им дадем причина за това, можем да се фокусираме върху актуални теми, както и да даваме задълбочено и експертно познание по въпроси, свързани с дейността на бранда ни и това, което предлагаме като продукти и услуги.

4. Call-to-action на кавър снимката

Кавър снимката е едно от първите неща, които посетителят на страницата ни вижда. Можем да заложим там Call-to-action с покана да се регистрират под някаква форма, да ни пишат, да ни се обадят и т.н. Facebook ни дава възможност да проследим колко пъти е натиснат този бутон и други важни метрики, за да анализираме дали работи добре за бизнеса ни. Можем да го променяме, да експериментираме, докато намерим работещото решение за нас. В зависимост от актуалните кампании, които провеждаме, можем да приканваме посетителите да се регистрират, да пазаруват, да се свързват с нас и т.н. и да адаптираме бутона съобразно текущите ни рекламни инициативи.

За да сме сигурни, че няма да изпуснем успешна маркетинг възможност в социалните мрежи, трябва да бъдем винаги в крачка с промените в платформата, но и с тенденциите в работата с нея. Звучи твърде времеемко и ангажиращо, нали? Не и ако оставим тази деликатна дейност в ръцете на специалисти по дигитален маркетинг.

Напред

Научи повече за Успешния Social маркетинг

СПОДЕЛИ:

Получавай най-интересните ни статии винаги първи

С абонирането за бюлетина се съгласявам и с общите условия на сайта.

Абонирането е успешно!